Usein kysytyt kysymykset

Yleistä

Mikä Hintalaatu.fi on?

Hintalaatu.fi auttaa löytämään hinta–laatusuhteeltaan parhaita palveluja kaupungissasi – nopeasti ja selkeästi. Listaamme esimerkiksi ravintoloita, kahviloita, majoituspalveluita, parturi-kampaamoita ja hyvinvointipalveluita. Kaiken kaikkiaan kauttamme voi etsiä palveluita yli 20 kategoriasta ja yli 30 kaupungista Suomessa.

Miten Hintalaatu.fi-pisteet muodostetaan?

Yhdistämme eri signaaleja (julkiset arviot, arvioiden määrä ja tuoreus, hintataso ja suosio) yhdeksi painotetuksi pisteluvuksi. Painoarvot vaihtelevat kategorioittain. Maksetut mainokset eivät vaikuta orgaaniseen järjestykseen.

Kuinka usein hakutulokset päivittyvät?

Hakutulokset päivittyvät säännöllisesti, jotta listat pysyvät ajantasaisina. Uudet käyttäjien ehdottamat palvelut lisätään heti, kun ne on tarkistettu.

Haku ja listat

Miksi en löydä tiettyä palvelua?

Kaikki palvelut eivät välttämättä ole vielä mukana. Jos palveluasi ei löydy hakutuloksista, voit ehdottaa sen lisäämistä hakutulossivun “Eikö palveluasi löydy hakutuloksista?” -linkistä tai ottamalla meihin yhteyttä. Ota yhteyttä.

Mainostajille

Miten mainospaikka toimii?

Voit varata mainospaikan kaupungin ja kategorian tasolla. Mainos näkyy selkeästi merkityllä alueella ennen varsinaisia hakutuloksia, eikä muuta orgaanista järjestystä. Valitse viikot ja hallitse näkyvyyttä sekä mainoskuvaa helposti hallintapaneelissa.

Vaikuttaako maksettu mainos orgaaniseen järjestykseen?

Ei vaikuta. Orgaaninen järjestys määräytyy aina indeksin perusteella.

Missä näen hinnat ja ehdot?

Kaikki mainostajille suunnatut ehdot (toimitusehdot, peruutusehdot ja reklamaatio-ohjeet) löytyvät yhdestä paikasta: Mainostajille. Maksut käsittelee Visma Pay.

Tilaukset ja maksut

Mitä maksutapoja voi käyttää?

Kaikkia Visma Payn tuettuja maksutapoja (mm. kortit ja verkkopankit). Tarkka tarjonta riippuu Visma Paysta.

Saanko kuitin ja laskun?

Kyllä. Kuitit toimitetaan maksun yhteydessä sähköpostiin, ja ne ovat saatavilla myös mainostajien hallintapaneelissa.

Voinko peruuttaa ostoksen?

Katso tarkemmat ehdot peruutusoikeudesta ja mahdollisista rajoituksista sivulta Mainostajille.

Miten teen reklamaation?

Toimi reklamaatio-ohjeiden mukaan ja ole tarvittaessa yhteydessä tukeen. Ohjeet: Mainostajille.

Tili ja kirjautuminen

Tarvitseeko palveluun rekisteröityä?

Ei. Palveluiden selaaminen onnistuu ilman tiliä. Mainostajien hallintaa varten kirjautuminen tarvitaan, ja tunnukset luodaan maksun yhteydessä.

Unohdin mainostajan salasanan – miten toimin?

Voit palauttaa salasanan sähköpostiisi lähetettävällä linkillä.

Tietosuoja ja evästeet

Mitä tietoja minusta kerätään?

Keräämme vain palvelun toiminnan kannalta tarvittavaa tietoa (esim. anonyymi istunto, sijainnin välimuisti, mahdollinen kirjautumistieto). Lue lisää: Tietosuojaseloste.

Mitä evästeitä käytätte?

Käytämme välttämättömiä selaintallennuksia (LocalStorage/IndexedDB) sekä palvelun kehitykseen liittyviä teknisiä tallenteita. Voit nollata suostumuksen: Evästekäytäntö.

Tekninen

Toimiiko palvelu mobiilissa?

Kyllä. Sivusto toimii hyvin sekä puhelimissa että pöytäkoneilla.

Kartta ei lataudu – mitä teen?

Varmista, että yhteys Googlen palveluihin on sallittu ja kokeile päivittää sivu.